! Fiecare partener are politica lui personală pentru retururi și rambursări. Vă rugăm consultați politica partenerilor pe pagina lor !
Politica de mai jos se refera Strict la Produsele marcate DECO.STORE.RO.
Legislația în vigoare prevede returnarea produselor fără un motiv anume, în 14 zile de la primirea produsului.
Dorim să fiți pe deplin multumiți de produsele și serviciile oferite de Deco.Store.ro!
La alegerea dvs. vom înapoia contravaloarea lor, vom schimba produsul cu același în stare bună (în cazul deteriorarii provocate de transport) sau cu alt produs ales de dvs.
Puteți returna produsele, în ambalajul original/ sau împachetate în folie cu bule + carton, fiecare piesă individual, sau în orice ambalaj doriți. Vă rugăm sa tineți cont că, în cazul ambalajului insuficient, produsele pot suferii deteriorări.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport dorește; adică plata transportului returului cade în sarcina dvs.
Deco.Store.Ro va înapoia contravaloarea comenzii sau va schimba produsul, la alegerea dvs., în cel mult 14 de zile de la returnarea produsului.
Suma înapoiata cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport ale returului.
În cazul în care produsul returnat este deteriorat și nu mai corespunde cu produsul original primit, valoarea rambursată poate fi diminuată cu costul necesar aducerii produsului în starea inițială.
Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta prin forma de contact de pe site, și vom raspunde cu instrucțiunile de returnare.
Produsele trebuie să fie returnate ambalate suficient de bine, pentru a evita deteriorarea.
Vă rugăm să folosiți carton, folie cu bule (se poate folosi ambalajul în care a fost primit), pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.
De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original sau similar.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare:
– Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate.
– De asemenea, nu acceptăm returnarea produselor intime sau sanitare, materialelor periculoase sau lichide ori gaze inflamabile.
– Carduri cadou
– Produse software descărcabile (download)
– Unele articole de sănătate și îngrijire personală.
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de nr. de factură, nr. de chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți produsele înapoi producătorului! Produsele se returnează catre magzinul de unde au fost cumpărate!
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
– Carte/cărți cu semne evidente de utilizare
– CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
– Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
– Orice articol care este returnat la mai mult de 14 zile de la livrare (momentul in care dvs. l-ați primit) – Citiți cu atenție condițiile fiecărui magazin de unde cumpărați – fiecare magazin are perioada lui în care acceptă returnare (NU mai puțin de 14 zile – perioada minimă legală în care puteți returna.)
Rambursări
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării. Dacă returul a fost aprobat, rambursarea va fi procesată și veți primi valoarea aprobată pentru rambursare în contul dvs. bancar, trimis odată cu cererea de retur (contul bancar trebuie trimis in format text prin email, eventual whatsapp sau SMS. – NU se accepta poza cu contul).
Contravaloarea returului va fi virată în cont în maxim 14 zile de la anunțarea returului, cu condiția ca returul să fie ajuns la noi și inspectat.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați contul dvs. bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este vizibilă. Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată în cont. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați prin forma de contact de pe site.
Articole de soldare/promoții/stoc limitat/personalizate la comandă.
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de soldare/promoții/stoc limitat redus/personalizate la comandă, nu pot fi rambursate.
Schimburi/Înlocuiri.
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate, din cauza noastră. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de e-mail} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizică}.
Cadouri.
Dacă articolul a fost marcat ca și cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou. În cazul în care articolul nu a fost marcat ca și cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.