Transport
Fiecare partener are propriile modalități pentru livrarea produselor. Veți gasi detalii pe site-urile lor.
Produsele marcate Deco.Store.Ro sunt livrate prin curier rapid, Cargus sau Fan, în funcție de localitatea dvs. Transportul pentru comanda este 29 de lei (livrare in România)-> ! doar produsele marcate Deco.Store.Ro !
Produsele marcate Deco.Store.Ro se pot livra și în țări din Europa. -> Deco.Store.Ro branded products can also be delivered to countries in Europe.
Pentru produsele partenerilor veți gasi detalii pe siteul lor. -> For the partners' products, you will find details on their website.
Livrarea produselor durează intre 2 și 7 zile lucrătoare, în funcție de produs, adresa de livrare, perioade de sărbători, etc. Veți fi anunțati prin email sau SMS privind data estimată pentru livrare.
Plata
În principiu sunt disponibile 2-3 metode pentru plata comenzilor: online cu card, Google Pay, Apple Pay, etc. / Plata prin virament bancar / Plata ramburs. Fiecare partener oferă detaliat modalitățile de plata pe site-ul lui.
Comenzile pentru produsele marcate Deco.Store.Ro se pot achita doar: Online - plata cu card/ Google Pay/ Apple Pay prin STRIPE sau Virament în contul firmei -> ! doar produsele marcate Deco.Store.Ro.
Pentru a urmării comanda dvs. de la trimiterea prin curier până la livrare, folosiți pagina Urmărire comandă
Comenzi & Returnări
În general comenzile sunt simplu de facut. Adăugați produsul (produsele) in coș și urmați pașii din finalizare comandă. Va trebui să oferiți datele pentru livrare (adresa ptr. livrare, nr. de telefon, adresa de email), să alegeți o modalitate de livrare si une de plată, dintre cele oferite de site, și sa finalizați comanda. Veți primi un email de confirmare cu toate detaliile comenzii.
În general site-urile au link-uri rapide pentru anularea / sau schimbarea unei comenzi. Dacă exista link-uri rapide din comanda dvs. (intrați în contul dvs., alegeți comanda pe care doriți să o anulați/modificați) alegeți ce va interesează și urmați pașii explicativi.
Dacă nu există această posibilitate, va trebui să trimiteți un email catre site-ul unde ați comandat cu nr. de comanda și dorința dvs. pentru anulare/modificare. Unele site-uri ofera acest serviciu și telefonic.
DACĂ NU V-AȚI CREAT CONT
Trebuie să luați legatura prin email, telefonic sau prin forma de contact de pe site-ul unde ați plasat comanda și să oferiți nr. de comanda și dorința dvs. pentru anulare/modificare.
Trebuie să stiți că in cazul comenzilor fără cont creat pe site-ul respectiv nu vă puteți gestiona comanda: anula/ modifica produse/ modifica adresa de livrare sau modalitatea de plată, etc.
Aceste operațiuni pot fi efectuate doar prin email, telefonic sau formular de contact, în funție de politica fiecărui site.
Trebuie să cunoașteți că termenul legal în care puteți efectua returnări este de 14 zile calendaristice din momentul în care ați primit comanda fizic la adresa de livrare.
Unele magazine oferă o perioadă mai mare, găsiți pe site-urile lor link către condiții returnare.